Enfekte diş sağlığınızı ciddi bir şekilde etkiler. Diş ve diş eti sorunları dikkat edilmeyip herhangi bir tedavi olunmadığı zaman kişinin hayat kalitesini büyük ölçüde azaltan ağrılara sebep verebilir. Fakat kişiler diş hekimlerine olan randevularına bile düzenli olarak gitmemektedir. Enfekte dişin belirtileri şu şekildedir;

• Şiddetli bir şekilde zonklayan diş ağrısı
  • Çiğneme sırasında ortaya çıkan diş ağrısı
  • Sıcak ve soğuğa karşı diş hassasiyeti
  • Ağızda kötü bir tat olması
  • Rahatsız edici bir ağız kokusu
  • Diş etlerinin şişmeye başlaması
  • Çene şişmesi
  • Nefes almada zorluk
  • Yutmada zorluk
  • Yüksek ateş

Gibi belirtiler enfekte dişin belirtileri arasındadır. Dişinizde meydana gelen herhangi bir ağrıyı görmezden gelmek ciddi bir sorumsuzluktur. Çünkü görmezden geldiğiniz bu ağrılar ileride size büyük sorunlar çıkarabilir.

Enfekte Diş Ve Yarattığı Etkiler

Kalp Krizi Riskinde Artış

Kardiyovasküler hastalıkların sebepleri arasında enfeksiyonlar da yer almaktadır. Eğer dişiniz aşırı derecede iltihaplanmışsa kalp krizi geçirme riskiniz de o kadar fazla artışa uğrar. Tedavi edilmemiş bir diş enfeksiyonu kalp hastalıkları riskini tam üç kat artırır.

Menenjit

Eğer dişinizde bir enfeksiyon bulunuyorsa menenjit ortaya çıkabilir. Menenjit hayat kalitesini ciddi bir şekilde azaltmakla kalmaz ölüme dahi götürür. Çünkü bu hastalık omurilik ve beyin yakınındaki zarların iltihaplanması sonucu ortaya çıkan bir hastalıktır.

Menenjit kana atabilir. Beyin ve omuriliği bu hastalık satabilir. Diş enfeksiyonu geçiren hastaların büyük çoğunluğu bu hastalığa yakalanabilir. Menenjit'in belirtileri ise şu şekildedir;

• Kusma
  • Kas ağrısı
  • Soğuk el ve ayaklar

​​​​​Menenjit belirtileri arasında yerini almaktadır.

Ludwig Anjini

Bu enfeksiyon türünde ise enfeksiyon dişten sonra ağız tabanınıza hatta dilinizin altına dahi bulaşabilir. Bu hastalık bağışıklık sistemi oldukça düşük olan yetişkinlerde daha fazla görünür. Ağız hijyenine dikkat edilmemesi, diş travması, diş çekimleri gibi olaylar bu sağlık sorununu ortaya çıkarabilir.

Eğer diş enfeksiyonuna sahipseniz bunun daha kötü durumu olan ludwig anjini yi önlemek için ağız hijyenine ciddi bir şekilde önem vermelisiniz. Her 6 ayda bir düzenli olarak diş muayenesine gitmelisiniz. Bu hastalığın tedavisinde genellikle antibiyotik kullanılır. Çünkü oldukça fazla bakteri ağzınızın içini kaplamıştır.

Eğer hastalık daha fazla ileriye gitmişse boğazınıza bir solunum tüpü yerleştirilmesi gerekebilir. Enfeksiyon boğaza yayıldığı zaman hava yollarını ciddi şekilde şişirir. Bu durumda kişi nefes almakta oldukça fazla zorluk çeker. Hatta boğulmaya başlar. En yaygın semptomları arasında şunlar vardır;

• Nefes almada ve konuşmada zorluk
  • Boyun ve kulak ağrısı
  • Yüksek ateş
  • Hızlı bir şekilde kilo kaybı
  • Bilinç bulanıklığı
  • Tükenmişlik hissi

Bu ciddi enfeksiyonun belirtilerinden en yaygın olanıdır.

​​​​​Modern Klinik İle Bu Sorunların Önüne Geçin

Ağız ve diş sağlığı için mutlaka tercih edilmesi gereken klinikler arasında modern klinik yerini almaktadır. Modern klinik tam tamına 12 yıllık tecrübeye sahip. Bünyesinde ise ağız ve diş sağlığı hakkında uzman olan hekimler yer almaktadır. Modern Klinik.Com adresi ile pazar günleri hariç haftanın diğer günlerinde ulaşmanız mümkündür.

Burada çalışan hekimlerin bu yapmış oldukları işte tek bir hedefleri bulunuyor. O da hastaları mutlu ve memnun etmek. Site içerisinde de müşteri memnuniyeti oranı rakamlarla yerini almaktadır. Ağız ve diş sağlığı sorunu yaşıyorsanız site içerisinde yer alan online randevu bölümünden hemen randevu alıp tedavinize hızla başlayabilirsiniz. Enfekte diş hakkında yer almakta olan bütün bilgiler bu şekilde sıralanıyor.