Dişlerin rengi zaman içerisinde yeme ve içmeye bağlı olarak değişime uğramaktadır. Aynı zamanda eksik ve yetersiz diş temizlemesi de diş yüzeyinde lekelenmelere ve renk değişimlerine neden olur. Buna bağlı olarak dişlerin görünümü istenmeyen bir hal alır.

Diş renklenmelerine genellikle Modern Klinik içerisinde olan uzman hekimler karar vermektedir. Farklı renk oluşumları ve lekelenmeler için temizleme işlemleri yapılmaktadır. Bu işlemde lekeler zamanla parçalanarak dişlerin eski sağlıklı görünümü kazandırılır. Renklenmeler diş yüzeyinden tamamen uzaklaşır.

Dişlerde oluşan renklenmeler kahverengi ve daha koyu renkte meydana gelmektedir. Bu durum istenmeyen bir görünüme neden olmaktadır. Dişlerin renginin doğal hali beyazdır. Fakat lekelenmeler ve renk değişimleri sonucunda istenmeyen bir görüntü oluşmaktadır.

Siyah sarı turuncu veya yeşil gri renklerde oluşan bu durum kişilerin sosyal hayatlarında özgüven eksikliği yaşamasına da neden olur. Dişlerin beyazlığını kaybetmesi durumundan şikayetçi olan kişiler Modern Klinik uzman hekimlere başvurmaktadır. Bu durumda renklenen bölgeler temizlenerek diş beyazlatma işlemi yapılır.

Dişlerde Renklenme Neden Olur?

Dişlerde oluşan renklenme problemi günümüzde pek çok kişinin sıkıntı yaşadığı durumlardandır. Özellikle bu durum için profesyonel kişilerin tedavi uygulaması gerekmektedir. Sık sık şekerli ve asitli besin tüketen kişilerde görülen renk değişimleri farklı renkler ortaya çıkartmaktadır. Modern Klinik renge göre özel tedavi uygulamaktadır. Bu bakıma en iyi hizmet de uzman cerrahlarımız tarafından verilmektedir.

Sigara ve alkol kullanımı renk değişimlerinin ana sebeplerinden biridir. Üstelik bu dişte oluşan renk değişimleri ile kişiler sosyal hayatlarında çeşitli özgüven eksikliği yaşamaktadır. Tükürük ya da diş eti sıvısının dişlerde bakteri öldürücü bir görevi bulunmaktadır. Fakat diş temizliğinin aksatılması da renk değişimlerini meydana getirmektedir. Bu durumda herkeste farklı renklenmeler oluşmaya başlar.

Diş etlerine yakın bölgelerde diş renklenmesi oluşmaktadır. Bu durumun asıl sebebi ise temizleme işlemlerinin dip bölgelerinde yeterli miktarda yapılamamasıdır. Diş etlerine yakın olan yüzeylerde bakteriler kalmaya devam etmektedir. Böylelikle dişlerin yüzeyinde genel olarak lekelenmeler ve renk değişimleri oluşmaya başlar.

Dişlerdeki Renk Değişimleri Nasıl Giderilir?

Dişlerdeki renk değişimlerini gidermek isteyen kişiler Modern Klinik uzmanlarına kontrol ve tedavi yaptırmaktadır. Diş etine paralel bir şekilde oluşan bu renklenmelerin ana sebepleri diş fırçasının bu bölgeye ulaşamamasıdır. Bu renk değişimleri özel malzemeler ve ürünler kullanılarak giderilmektedir.

Son teknoloji cihaz kullanımları ile Modern Klinik hastaları için hizmet vermektedir. Dişlerin tüm yüzeylerine özel şekilde uygulanan bu işlemler ile diş lekeleri ve renk oluşumu yerleri tedavi edilir. Dişler yakın bölgelerde diş etine gelecek şekilde detaylıca fırçalanmalıdır.

Estetik Görünüm Sunan Diş Beyazlatma İşlemleri

Estetik görünüm sunan bu diş beyazlatma işlemleri günümüzde pek çok hastanın tercih ettiği tedavilerden biridir. Diş etlerine yakın bölgelerde oluşmaya başlayan renk değişimleri de diş beyazlatma işlemleri ile tamamen ortadan kalkmaktadır.

Aynı şekilde dişlerde renklenme neden olur soruları için Modern Klinik detaylı bir yanıt sunmaktadır. Renk oluşumlarının ana sebebi tüketilen yiyecek ve içeceklerdir. Aynı zamanda eksik diş bakımı da bu gibi sorunlara yol açmaktadır. Ön dişlerdeki renklenmeler diş beyazlatma işlemlerinin profesyonel şekilde yapılması ile giderilir.

Modern Klinik Profesyonel Diş Renklenme Tedavisi

Modern Klinik profesyonel fluroid içeren malzemeler kullanarak bu dişte oluşan renklenmeleri tamamen tedavi etmektedir. Aynı şekilde hassas diş yapısına sahip olan kişiler de bu şekilde daha başarılı sonuçlar elde etmektedir. Modern Klinik hekimleri renklenme sorunlarına kökten tedavi sunmaktadır.

Bu şekilde bu sorun yapılan bakım ve kullanılan ürünler ile tekrar yaşanmaz. Diş renklenme problemlerinin temelinde eksik diş hijyeni yer almaktadır. Aynı zamanda diş renklenme işlemlerinin giderilmesi için özel cihaz ve birinci sınıf malzeme kullanılmaktadır.

Siyah ve Kahverengi Diş Rengi Oluşumu Nedenleri

Siyah ve kahverengi renk değişimleri dişte çürük ve leke oluşumu olarak nitelendirilir. Aynı zamanda sigara kullanımı da dişlerin siyah ve kahverengi alması için temel sebep olarak gösterilmektedir. Bu renk değişimlerine bağlı olarak ağız içerisinde çürük oluşumu da başlar.

Bazı kişilerde ilaç ve özellikle antibiyotik kullanımına bağlı olarak siyah ve kahverengi renkler oluşmaktadır. Alkolün fazla tüketilmesi de diş minesini aşındırmaktadır. Buna bağlı olarak diş koruması ortadan kalkar ve renk oluşumu meydana gelir. Tüm bu sorunlar için tedavi ise Modern Klinik tarafından verilir.

Yeşil ve Gri Rengi Oluşum Nedenleri Nelerdir?

Dişlerde gri ve yeşil renk oluşumlarının ana sebepleri arasında bakteri oluşumları ve ilaç kullanımı yer almaktadır. Aynı zamanda ağız bakımının eksik yapılması da dişlerde genel olarak turuncu ve yeşil renklerin oluşmasına sebep olur. Bu nedenle özellikle diş aralarının en iyi şekilde temizlenmesi bakterilerden arındırılması gerekmektedir.

Özellikle gri ve yeşil renkler tehlikeli olabilmektedir. Diş yüzeyinde oluşmaya başlayan bakteriler zaman içerisinde ağızda çeşitli hastalıkların başlamasına neden olur. Ağız yaraları ve diş eti kanamalarının ana sebepleri arasında gösterilir.

Diş Renklenmeleri Nasıl Tedavi Edilir?

Diş renklenme problemleri tedavisi özel olarak hastaya uygun şekilde yapılmaktadır. Aynı zamanda dişlerde oluşmaya başlayan renge göre bu durumun ana sebebi de kontrol edilir. Bu açıdan sağlıklı dişlere ve diş görünümüne sahip olmak isteyen kişiler Modern Klinik adresinde tedavi olmaktadır.

Bu tedaviler için fluorid içeren malzeme kullanılarak renk değişimleri meydana getirilmektedir. Dişin içerisine yerleşmeye başlayan renk değişimlerinde ise özel cihaz kullanımı ile tedavi yapılır. Uzun süreli bir değişim isteyen kişiler yapılan bu tedavi sonunda ağız hijyenine dikkat etmelidir.

Sağlıklı Diş Görünümü İçin Estetik Gülüş Tasarımı

Sağlıklı diş görünümü için ilk olarak renk değişimi olan yerlerin tedavi edilmesi gerekmektedir. Aynı şekilde dişte lekelenmelerin oluşması çürüğe de davetiye çıkartmaktadır. Modern Klinik uzmanları tarafından hasta ön muayeneye alınmaktadır. Bu şekilde renklenmenin ana sebebi keşfedilmektedir.

Üstelik sağlıklı diş görünümü kazanmak isteyen kişiler diş beyazlatma tedavilerinden yararlanmaktadır. Bu tedaviler kapsamında dişler yapısal olarak daha sağlam ve güzel hale gelmektedir. İlaç kullanımına bağlı oluşan lekelenmeler de bu şekilde giderilir.

Dişte Oluşan Leke ve Renklenme Tedavisi

Dişte oluşan leke ve renk hastaların rahatsız oldukları durumlardan biridir. Özellikle antibiyotik gibi ilaçların sık sık kullanılması da ağız içinde olan dişlere hasar vermektedir. Tüm bu problemler için Modern Klinik gelişmiş ürün teknolojisi ile tedavi planı çıkartmaktadır.

Bu tedavilerde özel ilaç kullanımları, ağız bakım suları ve diş fırçalama teknikleri gösterilmektedir. Aynı şekilde daha sağlıklı dişler için renklenme olan bölgeler temizlenir. Diş hekimi tarafından dişlerin kendi yapısına zarar vermeden tedavi yapılır. Tedavi sonunda istenen görünüm ve beyazlık elde edilir.

Beyaz Dişleri Korumak İçin Dikkat Edilmesi Gerekenler Nelerdir?

Beyaz diş görünümünü korumak isteyen kişiler düzenli aralıklar ile Modern Klinik adresine diş kontrolüne gitmelidir. Aynı zamanda dişte tekrar renk değişimi meydana gelmemesi için hijyene ve fırçalama tekniklerine de dikkat edilmelidir. Hassas diş yapısına sahip olan kişiler ağız bakım suları başta olmak üzere diş ipi ve özel diş macunları kullanmaktadır. Tüm bu işlemler diş yapısını son derece korumaktadır.